Is de lijm van een sticker schadelijk voor de gezondheid?

Je ziet op veel appels een stickertje zitten, als je die eraf haalt blijft er dan lijm achter op de appel en is deze schadelijk voor je gezondheid.
schillen is geen optie omdat daar ook weer goede stoffen en vezels in zitten.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

De lijm van die stickers is niet schadelijk, ze gebruiken een speciale lijm voor fruitstickers
Ritsuka
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je toevallig ook een bron?